Handelsbetingelser

1. Når du afgiver en ordre

Når du har afgivet en ordre på zrep.dk, vil vores system automatisk sende dig en bestillingsoversigt via e-mail.
Ordrebekræftelse/ faktura sendes til dig via e-mail i forbindelse med afsendelse af ordren. For at skåne miljøet, sender vi ikke faktura på papirer med bestilte varer. Dette kan dog gøres ved forespørgsel.

2. Annullering af ordre

Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra Phone-Parts.dk kan annulleres ved at kontakte os på support@zrep.dk.

3. Priser og rabatter

Alle angivne priser er i danske kroner og inklusiv 25 % moms* Der tages forbehold for pris- og korrekturfejl mv.

Kunde med login, giver dig den fordel at du får mere for dine penge, det vil sige at du får den rabat på hele sortimentet som lovet ved oprettelse på enten 7%, 13% eller mere hvis du har en speciel aftale (mix fra 20-75% rabat)
**Allerede nedsatte produkter kan der ikke trækkes yderlige rabat på, ved brug af kundekonto eller brug af rabatkode.

* Salg af mobiltelefoner og tablets er fritaget for moms, derfor der ikke er pålagt 25% moms på disse produkter, læs mere herunder.

Omvendt betalingspligt for moms trådte i kraft 01.07.2014 og påvirker virksomhedskøb af mobiletelefoner og tablets.

I forhold til dine køb på Phone-Parts.dk har den omvendte betalingspligt den betydning, at du, som virksomhed, ikke længere skal betale moms af varer, der er omfattet af den omvendte betalingspligt. I stedet har du som køber selv ansvar for afregning af momsen på disse varer.

De varer, der er omfattet af reglerne for omvendt betalingspligt inkluderer:

– Mobiltelefoner – herunder smartphones
– Tablets
– Computer & Macbooks

4. Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, MobilPay, ViaBill, Bankoverførsel, EAN-Fakturering og flere. Disse oplysninger transmitteres krypteret mellem kunde og Phone-Parts.dk. Betalingen vil blive trukket ved afsendelse af ordren.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra zrep.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der tages ikke gebyr ved brug af kort.

Ved bankoverførsel (uden aftale) sendes varen først når pengene ses modtaget (1-2 bankdage)*
*Er beløbet ikke modtaget efter 5 hverdage, vil ordren blive annulleret og købet set som ikke at være godkendt.

Når man køber på vores shop, tilbyder vi muligheden for at man, efter købet er gennemført, kan foretage tilkøb til sin eksisterende ordre. Dette gøres ved at vælge ’Tilkøb’ på kvitteringssiden. Herefter modtager man en ny ordrebekræftelse med den samlede opdaterede ordre. Denne mulighed er tilgængelig indtil tilkøb-knappen ikke længere er klikbar.

5. Fragt og levering

ZRep bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem.
*Vi håndtere kun pakker indenfor Danmarks grænser (Færøerne & Grønland er undtaget)

*Ved ordrer over 999 kr. levere vi fragtfrit i Danmark med GLS Pakkeboks, GLS Erhverv, PostNord Pakkeboks og PostNord Erhverv. (Privat levering med GLS og PostNord er undtaget fri fragt)

Ved ordrer under 999 kr. gælder nedenstående fragtpriser.

GLS – Afhentning i Pakkeboks er 39,- kr.

GLS – Privatadresse er 59,- kr.

GLS – Erhvervsadresse er 39,- kr.

Post Danmark – Afhentning i Pakkeboks er 39,- kr.

Post Danmark – Privatadresse er 59,- kr.

*Post Danmark – Flex levering er 89,- kr.

Post Danmark – Erhvervsadresse er 49,- kr.

Returfragt – Forsendelse retur til ZRep (Ålborgvej 52, 9560 Hadsund)
Klik her for at købe returlabel

*Når pakken er afleveret til dig eller placeret på det aftalte sted, ophører fragtfirmaets og butikkens erstatningsansvar. Du er herefter selv ansvarlig, hvis pakken eller brevet forsvinder eller bliver beskadiget, og du kan ikke kræve erstatning hos fragtfirmaet eller butikken.

Hvilke leveringsomkostninger tillægges der til min bestilling?

Fragtprisen afhænger af købssummen og hvordan du ønsker varen leveret.

Priser og vilkår oplyses længere nede på siden.

Med eller uden omdeling – Dag-til-dag levering?

Når vi sender din pakke uden omdeling / døgnboks, så har det den fordel, at du kan hente pakken på posthuset hurtigere, da posten ikke særskilt skal tage sig tid til at komme ud til de enkelte husstande.

Pakker afsendt med GLS og Postnord vil blive omdelt næstkommende hverdag. Såfremt du ikke er hjemme, vil fragtmanden ligge en seddel i din postkasse, hvorefter du kan afhente pakken på oplyst udleveringssted.

Hvornår kan jeg forvente at modtage min bestilling?

Når du bestiller varer med GLS, kan du forvente dem sendt samme dag hvis de er bestilt inden kl. 16:30 mandag til fredag.
Når du bestiller varer med PostNord, kan du forvente dem sendt samme dag hvis de er bestilt inden kl. 18:00 mandag til fredag.

Vi leverer alle dage fra mandag til fredag og lørdag til udleveringssteder og døgnbokse.
Afhentning af ordre mellem kl. 09-17 mandag-fredag

“Levering fra dag til dag er med forbehold for, at der kan opstå forsinkelser hos GLS og Postnord”

Følg din forsendelse på GLS.dk og PostNord.dk

6. Fortrydelses-/returret

ZRep yder ifølge forbrugeraftalelovens § 17 en 14 dages fortrydelsesret på varer. Modtagne varer skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.

Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.

Det er muligt at returnere varer ved fortrydelse på vores kontor, såfremt du medbringer faktura fra Phone-Parts.dk.

Hvis dette ønskes bedes du kontakte ZRep på support@zrep.dk

Varer kan også returneres direkte til ZRep. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for forsendelse til ZRep.

Vi anbefaler at returvare sendes med tracking, for sikker returnering.

Det, du har betalt for varen tilbagebetales til dig, når ZRep har modtaget dine varer retur. Ved benyttelse af fortrydelses-/returretten vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene.

Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 dage før modtagelse.

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt.
Har varen været brugt eller taget skade, har ZRep lov til at afvise den returnerede vare eller vurdering af en evt. forringelse af værdien.

Varen skal sendes til:
ZRep
Aalborgvej 52
9560 Hadsund

* Du kan ikke fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen eller fravælge afhentning, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Såfremt du nægter modtagelse eller fravælger afhentning indenfor PostNords gældende tidsfrister og ønsker pengene refunderet, fratrækkes der 50 kr. i det vi som virksomhed har afholdt udgiften for returfragten.

* HUSK AT SENDE I SAMME EMBALLAGE, SOM VAREN KOM I! DVS: PAKKET PÆNT IND, SÅ VAREN IKKE KAN LIGGE OG RYKKE FREM OG TILBAGE.

7. RMA håndtering & Reklamationsret

Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på phone-parts.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig håndtering af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Fejl eller mangel
For at du skal have så lidt besvær som muligt er det altid en god idé at kontrollere, at du har fået det korrekte produkt, inden du begynder monterings- eller demonteringsarbejde.
Sammenlign det nye produkt med det gamle, inden du tager det i brug og forsøg ikke at fuldføre en installation hvis tvivlen eller forskel på produktet forekommer.
Lider varen af en fejl eller mangel ved modtagelse, vil ZRep søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte ZRep og forklare, hvori fejlen eller manglen består.
Hvis en vejledning om håndtering og test er vedlagt det købte produkt, så skal denne vejledning følges nøje!
Forekommer der fejl eller skade på prdouktet efter testfasen, som følge af forkert håndtering ved installation, kan sådan en defekt/skade/fejl muligvis ikke erstattes af ZRep

Vi har brug for følgende informationer
Kontakt vores kundesupport – support@zrep.dk og oplyst ordre eller fakturanummeret tilhørende din reklamation, beskriv her din oplevelse og vedlæg gerne et eller flere billeder (Det kan ofte gøre vores arbejde nemmere for at forstå den udfording du har) Skal varen skal retur os (ZRep) for yderlige inspektion, afholdfes denne omkostning af kunden selv (Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger) Vi besvare din henvendelse indenfor 24 timer.

Vi refundere rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger (max 50 kr.)

Varen sendes til:

ZRep
Aalborgvej 52
Hadsund
9560
Danmark

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt.
Har varen været brugt eller taget skade, har Phone-Parts lov til at afvise den retunerede vare eller vurdering af en evt. forringelse af værdien.

ZRep kan ikke stille til ansvar for følgende punkter:
• Udgifter til montering/afmontering af en defekt vare.
• Udgifter til reparation på værksted.
• Eventuelle følgeskader, der er forårsaget af den defekte vare.
• Selvforskyldt ødelæggelse.
• Almindelig slitage.

Købte reservedele er med henblik på “gør det selv” og erhvervsbrug.
Al arbejde med henblik på udskift af en reservedel er derfor på eget ansvar.

Ønsker du at sende en vare ZRep (Ålborgvej 52, 9560 Hadsund)
Klik her for at købe returlabel

8. Batteri-tilstand på købt batteri (reservedel)

Hvis batterikapaciteten på det købte batteri falder til under 75% indenfor 12 måneder fra købstidspunktet, er kunden berettiget til en erstatning, såfremt der ikke er forvoldt skade på batteriet, eller batteriet har urimelige mange opladninger på sig (+500 cyklusser).

Hvis du konstaterer en fejl, skal du henvende dig til os for nærmere information – se punkt 7.

9. Batteri-tilstand på det købte produkt.

Hvis batterikapaciteten på det købte produkt falder til under 60%, eller hvis produktet indikerer, at batteriet skal udskiftes eller til service, indenfor 6 måneder fra købstidspunktet, er kunden berettiget til at få skiftet dette.

Hvis du konstaterer en fejl, skal du henvende dig til os for nærmere information – se punkt 7.

10. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

ZRep tager forbehold for eventuelle pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

11. Fortrolighedspolitik

ZRep forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

12. Persondata

ZRep registrerer kun persondata i forbindelse med køb på webshoppen. Ved køb på www.zrep.dk registreres kontaktoplysninger. Disse kontaktoplysninger gemmes med henblik på kontakt med kunden og senere identificering af tidligere købte ordre ved f.eks. en reklamation. Kunden kan til enhver tid kontakte ZRep og få indblik, slettet eller tilsendt disse kontaktoplysninger. Digital markedsføring herunder Google Ads, Facebok Ads og email markedsføring udføres af Ørskov Digital.